Något som gör mig glad

bild från VarbergI oktober förra året var jag i Varberg och pratade på den årliga träffen för lärare på Statens institutionsstyrelse, som undervisar tvångsomhändertagna ungdomar. En av åhörarna gjorde det här som föreläsningsanteckningar, och gav till mig efteråt.

Jag tänkte direkt att jag skulle lägga bilden på bloggen, bara för att den gör mig glad, men det var inte förrän den här helgen när jag var på Skolvårens träff #AFK Huddinge som det blev av. Tack till Benny Johansson, lärare på SIS, som fick mig att tänka på bilden igen. (Och förlåt till konstnären, som jag glömt namnet på! Den som kan tyda signaturen får gärna säga till, så kompletterar jag beskrivningen.)

 

Kommentera

