Samlade länkar till mina bästa resurser hittills

Jag fick en fråga idag som jag blev glad av. En kollega undrade om jag kunde skicka över de matriser jag gjort, och kanske länkar till uppgifter på Khan Academy.

Jag tänkte att jag skriver ett blogginlägg och sammanställer det jag har i arsenalen, som jag tycker är mest användbart/värdefullt.

Allmänt/för flera kurser

Matematik 2b

Matematik 2c

Matematik 1c

Allt material är öppet för vem som helst att använda och sprida vidare. Open source for the win.

Kommentera

